Wszystkie zaczytane w 2010 roku:
1. Adam –T. Dekker,
2. Anna, Hanna i Johanna – M. Fredriksson,
3. Bez mojej zgody – J. Picoult,
4. Bidul – M. Maślanka,
5. Boży bojownicy– A. Sapkowski,
6. Chemia śmierci – S. Beckett,
7. Comedia infantil – H. Mankell,
8. Czarownik Iwanow – A. Pilipiuk,
9. Czas czerwonych gór – P. Hulova,
10. Dobre ciało- E. Ensler,
11. Dom Augusty - M. Axelsson,
12. Dom sióstr – Ch. Link,
13. Dziewczyna z pomarańczami – J. Gaarder,
14. Extra Vergine – A. Stefańska,
15. Gwiezdny pył – N. Gaiman,
16. I odpuść nam nasze winy – R. Sardou,
17. Jedno drzewo, jedno pożegnanie – M. Mayoral
18. Kato-tata. Nie-pamiętnik – H. Opfer,
19. Księga cmentarna – N. Gaiman,
20. Księga Diny- H. Wassmo,
21. Kwietniowa czarownica - M. Axelsson,
22. Lala – J. Dehnel,
23. Laleczka – J. Fielding,
24. Lux perpetua – A. Sapkowski,
25. Mam łóżko z racuchów – J. Moriarty,
26. Marina – C.R. Zafon,
27. Miasteczko Salem – S. King,
28. Middlesex – J. Eugenides,
29. Miłość – T. Morrison,
30. Moja siostra, moja miłość – J. C Oates,
31. Narrenturm– A. Sapkowski,
32. Nigdziebądź – N. Gaiman,
33. Norwegian Wood – H. Murakami,
34. Nostalgia anioła- A. Sebold,
35. Ostatni ślad, Ch. Link,
36. Pan Lodowego Ogrodu, tom I – J. Grzędowicz,
37. Pan Lodowego Ogrodu, tom II – J. Grzędowicz,
38. Pan Lodowego Ogrodu, tom III – J. Grzędowicz,
39. Południca – J. Franck,
40. Posłaniec – M. Zusak,
41. Prowadź swój pług przez kości umarłych – O. Tokarczuk,
43. Smutny to oręż, co nie broni się słowem – M. Mayoral,
44. Sprawiedliwość owiec –L. Swaan,
45. Sto odcieni bieli – P. Nair,
46. Szepty umarłych - S. Beckett,
47. Utracona cześć Katarzyny Blum – H. Boll,
48. Władca much- W. Golding,
49. Zapisane w kościach - S. Beckett,
50. Zlew – P. Oksanowicz,
51. Zupa z granatów- M. Mehran,