środa, 25 maja 2011

Stosik nr 1 czyli (nie)kontrolowane chwalipięctwo


Nieskromnie chwalę się. Oto przedstawiam mój pierwszy blogowy stosik będący wynikiem świąteczno-kwietniowo-urodzinowych zakupów i prezentów.

Proszę Państwa a oto i one:
1.    Alona Kimchi „Płacząca Zuzanna”- kupiona w Matrasie za jedynie 9 zł, mam nadzieję, że seria z miotłą w końcu czymś pozytywnym mnie zaskoczy.
2.  Jakub Małecki „Dżozef”- czytałam wiele pozytywnych opinii na temat tej książki, postanowiłam więc sama spróbować.
3.Ursula K. LeGuin „Czarnoksiężnik z archipelagu”- wstyd się przyznać, ale nie czytałam, a zaległości w ulubionym gatunku należy nadrabiać.
4.  David Nicholls „Jeden dzień” - tak właściwie to nie wiem dlaczego (do zamówienia brakowało mi jednej książki więc ją dorzuciłam do koszyka).
5. Michaił Bułhakow „Mistrz i Małgorzata”- bardzo ładne wydanie, szczerze przyznam, że nie wiele pamiętam z lektury czytanej w liceum. Przede mną ambitne zadanie odświeżyć wszystkie klasyki.
6. Hubert Klimko-Dobrzaniecki „Bornholm. Bornholm”- bardzo ładna okładka i tematyka interesująca.Poza tym niezłe recenzje na LC więc dlaczego nie?
7. Wojciech Kuczok „Gnój”- książka z wymiany na LC.
8. Stieg Larsson „Dziewczyna,która igrała z ogniem”- musiałam ją mieć..ponieważ w szale zakupów noworocznych kupiłam I i III część a całkowicie zapomniałam o II. Teraz mam już całą trylogię pozostaje znaleźć tylko czas na jej przeczytanie.
9.  Jacek Dehnel „Rynek w Smyrnie”- nie lubię opowiadań, ale Pana Jacka i jego sposób pisania jak najbardziej. Dzięki Ci Empiku za promocję !
10.J.R.R. Tolkien „Dzieci Hurina”- miałam wielką ochote na zapoznanie się z innymi książkami tego autora padło „Dzieci Hurina”. Wielki plus dla książki (bez czytania) za piękne wydanie i ilustracje w środku.
11.Isabel Allende „Dom duchów”- uwielbiam film i wspaniałego J. Ironsa oraz M. Streep chciałam zobaczyć jaka jest książka.
12.Scott Lynch „Kłamstwa Locke’a  Lamory” kupiona po przeczytaniu zachwytów nad nią na LC. Lubię fantastykę i to bardzo wydaje mi się, że będę zawiedziona.
13. Jo Nesbo „Czerwone gardło”-ostatnio mam chrapkę na kryminały (notabene nigdy nie byłam wielbicielką kryminałów- jak to się człowiek zmienia na starość) a Jo Nesbo jest bardzo chwalony, postanowiłam spróbować.
14.  Natasha Solomons „Listy pana Rosenbluma”- książka z wymiany na LC. Długo nosiłam się z zamiarem kupna tej książki a tu taka fajna niespodzianka
15. Jacek Dehnel „Fotoplastikon”- przyznam bez bicia..zaczęłam już czytać i jedyne co można powiedzieć to to, że niekonwencjonalna, piękna, zdecydowanie nie na jeden raz, pięknie wydana i te zdjęcia….CUDO!




6 komentarzy:

  1. Faktycznie niezły stosik :)
    Ja kocham mieć zapas książek do czytania, u mnie ponad 30książek w stosiku teraz jest :)
    Kilka pozycji z chęcią bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapomniałam się podpisać :)

    Kass z Lubimy czytać

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Nesbo, i Dobrzanieckiego, i Dehnela, i LeGuin, i... mam wymieniać dalej? Gratuluję nabytków! I życzę dużo czasu na lekturę i recenzowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kass - dziękuję za odwiedziny;) Ja tez mam spory zapas książek do przeczytania. A kolejka z każdym miesiącem wydłuża się.

    Viv-cieszę się, że podoba Ci się stosik. A swoją drogą to uczucie zazdrości zawsze towarzyszy mi jak oglądam Twoje stosiki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaaki cudny stosik!
    Zazdroszczę:) Najbardziej chyba Stiega Larssona...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę Nesbo, i Dobrzanieckiego, i Dehnela, i LeGuin, i... mam wymieniać dalej? Gratuluję nabytków! I życzę dużo czasu na lekturę i recenzowanie :)

    OdpowiedzUsuń