niedziela, 19 sierpnia 2012

Konkurs z zakładką


Tak jak obiecałam (choć z małym poślizgiem) ogłaszam konkurs.
Do wygrania jest piękna błękitna zakładka wykonana przeze mnie osobiście.
Konkurs nie wiąże się z żadnym umieszczaniem banerów na swoich blogach ani nawet na polubieniu profilu bloga na facebooku.

 Aby wziąć udział w losowaniu wystarczy wyrazić w komentarzu poniżej, chęć przygarnięcia tej biednej, małej zakładki, nie obrażę się również jeśli polecicie mi jakąś dobrą książkę wartą przeczytania.
Konkurs trwa do 24 sierpnia 2012 roku.

Chętnych zapraszam do udziału.

Osoby nieprowadzące bloga proszone są o pozostawienie w komentarzu swojego adresu mailowego.




21 komentarzy:

  1. Zgłaszam chęć przygarnięcia tej pięknej zakładki. :) A do przeczytania polecam książkę Renaty Czarneckiej "Królowa w kolorze karminu". Więcej na jej temat na moim blogu (na razie jest tylko notka o kilku książkach autorki, wkrótce pojawi się recenzja wspomnianej książki).

    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że się zgłaszam. Po takie cudeńko warto <3 Co ja Ci mogę polecić? Hmmmm... "Poza horyzonty" Jaśka Meli - naprawdę świetna pozycja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakładka jest przepiękna *.* Oczywiście, że się zgłaszam. Co polecam? "Zdradę" autorstwa Karin Alvtegen. Powieść może nie porywa jakoś specjalnie, ale jedno jest pewne - zostaje w pamięci na długo i nie sposób nie wracać do niej myślami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się !!! Zakładka jest prześliczna, cudowna, oj bardzo by się ja chciało mieć :) A jeśli chodzi o książkę to polecam Ci "Odyseję kota imieniem Homer" przepiękna opowieść o miłości, odpowiedzialności,o tym co tak naprawdę liczy się w życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście, że się zgadzam :)
    Co polecam? "Agnes Grey", według mnie bardzo ciekawa książka osadzona w przeszłości i opowiadająca o trudnej pracy guwernantki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zglaszam sie
    Z ostatnio przeczytanych moge polecic "81:1 Opowiesci z Wysp Owczych"

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się, zakładka piękna :)
    Niestety nic nie polecę, bo nie przeczytałam ostatnio niczego co by mi szczególnie zapadło w pamięć ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się :) A polecam ostatnio przeczytaną przeze mnie "Nellę", książkę jak dla mnie o pięknie miłości i przyjaźni, a przy okazji o radzeniu sobie z nie zawsze miłymi niespodziankami od losu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się i zachęcam do przeczytania "Korony śniegu i krwi" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się :) Chętnie przygarnę to cudeńko :) Jest przepiękna! Co do książki, polecam Ci "Nadzieję" Katarzyny Michalak. Książka zrobiła na mnie ogromne wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Okładka rzeczywiście piękna, zgłaszam się :) Polecę "Nostalgię anioła", serię o Harrym Potterze i książki Sniegoskiego, a konkretniej serię Upadli, zaczynającą się od "Nefilim". Należą do moich ulubionych ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakładka jest przecudowna, więc oczywiście się zgłaszam :) A książkę, którą bym poleciła, to ostatnio przeze mnie przeczytana "Reckless. Kamienne ciało" - bajkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się. Z całego serca polecę Ci "Wypalone cienie" Kamili Shamsie, książkę która zrobiła na mnie bardzo duże wrażenie. Z pewnością warto po nią sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
  16. Polecam moją najukochańszą powieśc "Bóg rzeczy małych" Arundhati Roy. Zakładka jest rzeczywiście śliczna, ktoś się ucieszy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się ;) a z książek mogę polecić ,,Kiedy Bóg był królikiem" - absolutnie zachwycająca,trylogię Stiega Larssona, jeśli jeszcze nie czytałaś i ,,To" Kinga. Właśnie kończę i muszę przyznać, że to kawał porządnego horroru.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się.
    Jestem fanką Twoich zakładek, więc grzechem byłoby się nie zgłosić :P

    Cóż, poleciłabym Ci książkę autorstwa A. Bronte, "Agnes Grey". Tak szczerze, kto by nie uległ pięknej, XIX wiecznej Anglii? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się, zakładka piękna:)
    Ja polecam ,,Tarantulę". Czytałam tę powieść jakiś czas temu i naprawdę zapadła mi głęboko w pamięć.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się!
    Z ostatnio przeczytanych polecam trylogię "Achaja".
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się :)
    Polecam "Ogród kości" Tess Gerritsen. Dobry thriller, godny polecenia.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń